lørdag 2. august 2008

Om meg og hva jeg lager

Ja, så dette ble min første blogg... Merkelig følelse.
Tenkte jeg skulle vise litt av hva jeg lager. Jeg er meget spredt i hva jeg driver med. Jeg elsker kortlaging og collage, jeg digger digital scrapbooking og utforsker Art Journals.

Her er noen eksempler på hva jeg har laget i det siste:

Data LO.

Credits:
C Renee - REALLY Funky watercolors og Grid paper
Bånd: Misty Cato - Stiched trim
Datodings på båndet: Retrodiva (Tracy Collins)
Brushes av Jason Gaylor


Credits: Beautiful Mess av Tracy Whitney



Kort:






ATC og collage:

9 kommentarer:

Anita Thorsen sa...

Hei Kristin.
Gratulerer med kjempefin blogg. Jeg har akkurat fått meg blogg selv og har allerede lagt deg til blogglisten min hvis det er ok ;)
Klem Anita T.

HegeT sa...

Hei.
Gratulerer med ny blogg.
Og den var jo helt knall.....
Gleder meg til å følge med på alle dine krumspring her inne.
Og du er allerede lagt til i mon bloggliste......

Klem fra HegeT

Anne C sa...

Grattis med ny blogg!! Gleder meg til å se hva du finner på her!

aase sa...

Gratulerer med flott blogg Kristin!! Spør du meg så ser ikke dette ut som en nybegynnerblogg nei.....Gleder meg til å følge med her!! Legger deg til jeg.....

Brit-Helen sa...

Hei og gratla med ny blogg. Den er absolutt heilt topp!! :-) Har lagt deg til i min også så nye blogg... Gleder meg til å se mer av dine kreative krumspring...

Maya sa...

Gratulerer med blogg!
Gleder meg til å se flere av dine kunstverk :)

Klem fra Maya

Lenes stempelkrok sa...

Flott blogg du har skaffet deg!!
Gleder meg til å følge med her inne. Regner med at det blir mange lekre "saker og ting" lagt inn i tiden fremover..

Ps: legger deg til blogglisten min...

Klem

Anonym sa...

Grattis med blogg :)

Bente sa...

Hei, og gratulerer med din første blogg.
Gleder meg til å se alle dine lekre og kreative kreasjoner.