tirsdag 2. desember 2008

*Host, host* Her var det nok støv, ja....

Oj sann! På tide å blåse litt støv av denne blog'en, gitt!

Jeg har ikke sittet stille rent kreativt, men har vært veldig invilvert i et prosjekt for tiden som har gjort at jeg ikke har hatt så mye tid som jeg skulle ønske.

Men jeg har laget litt småting. Jeg begynner med et dørskilt til en liten prinsesse. Egentlig så liker jeg ikke det uttrykket om små jenter med mindre de faktisk er av kongelig avstamming, men sannheten er at de små rosa blonde småttingenge vil være prinsesser og se ut som rosa prinsesser hele gjengen. Jeg er da ikke vanskelig, så jeg lagde et skilt.


Her er bildet av selve prinsessen Tornerose. Hun glitrer ikke fuult så voldsomt i virkeligheten, men det ser slik ut når man tar bildet med blitz. Jeg har malt litt med distress under hånden som hviler haken og mellom hendene og kroppen. Dette fordi disse delene er en stor dammenhengende del, og jeg ville få understreket at de var separate kroppsdeler. Ellers hadde det blitt rart. Og jeg malte litt distress i kinnene på prinsesse Tornerose for å gi dem litt liv.


Og til slutt et nærbilde av blomstene på siden. Jeg fant ut at jeg skulle lime halvperler i midten, og siden jeg er en nororisk søler, limte jeg dem med glitterlim slik at det ble "riktig" med litt limsøl rundt blomsten! En perfekt løsning om man søler med lim som meg :-)


Senere skal jeg legge ut noen flere kort. Lite julekort på meg i år, men jeg har laget noen mer artsy kort i det siste.

Ingen kommentarer: