fredag 9. januar 2009

Noe nytt fra meg


Utrolig!!! Tiden løper og hodet mitt står stille. Jeg surrer som en gås i en karusell og henger ikke med på noen ting.
Jeg fungerer på halv maskin, men det er jo ikke mye.... Men det kommer innimellom noe jeg lager. Innimellom. Denne, for eksempel, er et resultat av lek med voks på lerret. Jeg klarte ikke slutte i tide, så her er det lag på lag på lag med papirer og collage materialer. Men jeg synes den ble litt kul til slutt.

Unbelivable! Time flies like an arrow, and my head seems to be the target. I can't get anything done and the few things I do I usually get wrong. I need to reboot my brain...
This is a wax collage on canvas where I kept adding more and more stuff until it had several layers of stamps, collage paper, book pages and more.

5 kommentarer:

Connie sa...

Dette er et lite kunstverk, snuppa! Du er min inspirasjon, og jeg digger det du lager :-)

Klem

Hanne sa...

Stilig! Jeg sier som Connie: Du er en stor inspirasjon!

Ha en fortsatt fin helg!
Klem Hanne

Beata Ewa sa...

Jeg er veldig enig med Connie og Hanne! Du lager et kunstverk etter det andre og du er en stor inspirasjonskilde.
Digger de forskjellige teknikker du bruker :-)

Ha en flott helg!

~*~Patty S sa...

your canvas is wonderful, very inspiring use of postage stamps too!

Iren sa...

Dette var så stilig og kjempeflott!!! utrolig herlig teknikk. Flinke du :o)