tirsdag 1. desember 2009

Life according to me

Nei da, jeg har ikke forsvunnet i det dype, mørkeste hullet i skogen uten kreativitet. Jeg har bare blitt tobarnsmor. De små tertittene, vet sannerlig hvordan de skal sette verdenen på hodet, ikke sant? Og minstemann hyler som en stukken gris når han er sinna, til min familie og vennes store frustrasjon. Men jeg kan da ikke noe for at "mute" knappen på ungen ikke virker? Jeg får ikke reparert knappen heller, så her er jeg med en unge som vræler akkurat så mye som det passer han. Eldstemann tror han kan gjøre alt selv, så jeg har gleden av å redde mye av husets innhold fra hans kreative planer.

Nope, I have not been recruted by a mysterious sect that have taken me away from all things creative. I have just discovered that 2 children, one of them a 3 m old baby, really takes a lot out of you. Some of my friends and family thinks the baby cries way to loud when he is angry. But I tried to tell the hospital that my babys "mute" and "volume" control was broken, but they refused to think that this was their problem. So here I am with a baby that has no respect for the accepted sound levels and a four year old that thinks he can manage everything himself.... Oh, well. That's life, right?
Men jeg har fått scrappet noen LO'er:

I have scrapped a few LOs though:

Title: Brothers
Credits:
Stiched No. 1 white by Anna Aspnes
Counting Trash Alpha by Katie Pertiet
Scripted overlay by Katie Pertiet
Botanist Notebook No 21 by Katie Pertiet
Vintage Photo Frames Large by Katie Pertiet
Spot Dots Brush-n-Stamps by Katie Pertiet
Stample Pair by Katie Pertiet
Defining flowers by Jen Wilson
Hope paper swirl by A Rockwell

Credits:
Absolutely Acrylic Clockworks by Pattie Knox
Revealing Overlays No 1 by Katie Pertiet
Basement Frames by Lynn Grieveson
Worn photo edges by Lynn Grieveson
Naturally Krafty No 7 by Katie Pertiet
Sidelined Paper Pack by Lynn Grieveson
Chipboard Bytes Bare Tagboard Alpha by Pattie Knox
Dirty Journal Label by Katie Pertiet



1 kommentar:

MereteN sa...

Nydelige Loer Kristin. Jeg er imponmert over dine kunster inne Photoshops verden. Og ja, de krypa spise ropp tiden. Og lyden. Og overskuddet... Men de blir store...
Gleder meg til neste kreative innslag fra deg. Klem